Kehlani - Gangsta (From Suicide Squad: The Album) [Official Video]

Nedalo mi to a mrkla se na Suicide Squad :D. Nedalo mi to poté co moje drahá kámoška mi na fb dost často posílala Harley s pozdravem ,,Puddin" vůbec jsem netušila o co jde :DDDD. Nakonec jsem se mrkla na pár trailerů a článků :D. Přitáhlo to mou pozornost a to jsem ani netušila, že si natolik oblíbím ten šílený páreček Harley a Jokera :3. Mimochodem nový Joker se mi hodně líbí :DDDDDD. Jared Leto všechna mu čest tu šílenost zahrál dobře ale docela mě sere, že s ním vystřihli scénky aby náhodou děti neodcházeli s újmou na zdraví :D. Jinak film byl hlavně o akci ale třeba i takový Deadshot se mi líbil v podání Willa Smitha i ostatní postavy měli něco do sebe^^. Docela bych brala i druhý díl pokud tam bude více Joker :DDDDD. Ale vraťme se k písničce která mě dokonale upoutala u jedné rozkošné scény :3 netřeba více slov xD


A moje oblíbená maličkost :DD




Komentáře

Oblíbené příspěvky