Assassin's Creed


Jako správný fanoušek herní série, která tento rok v listopadu dosáhne svého prvního desetiletí jsem si zašla i přes tu šílenou zimu do kina :DD. Moje pocity z filmu jsou skvělé. Slyšela, jsem že někteří hráči z filmu nadšení nebyli a obyčejní lidé, kteří hry nehráli byli naopak nadšení :D. Ani jedné straně se nedivím. Patřím do první skupiny, která se s Asasíny nezdravě sžila za ty roky :DDD. Řekněme, že ve filmu bylo pár věcí, které se mi nezdáli. Třeba ten přístroj animus, který vás uvádí do vzpomínek vašeho předka. U něho se mi vážně ježili chlupy na krku ale na druhou stranu to bylo dynamické a svým způsobem i originální :DDD. Prostě se mi to i potom líbilo i když Desmond by se s tím určitě nevlezl do žádné dodávky :DDDD. Co se týče příběhu všechno šlo jako po drátkách bylo to hodně akční a ani v jedné scéně jsem se příliš nenudila :D. Možná přiznávám, že tam byla taková chvíle kdy jsem si přála aby ho už zase napíchli do animusu protože mě zajímal jeho předek než jeho šílenství, u kterého jsem se s máti nasmála :DDDDDDD. Taky se mi velmi líbila jeho kolegyně, která žila za doby Španělské inkvizice :3. Kostými, skryté čepele, nože, zbraně, boj a parkour po střechách domů, ulicích bylo to podle mě prostě dokonalé^^. Na řadu přichází hudba, která mě chvílemi překvapila řekněme, ale že mě dostala^^. Podtrhovala prostě skvěle atmosféru toho filmu :D. Nejlepší ale bude když se na to podíváte sami a utvoříte si obrázek^^. Jak říkám najdou se tam vroubky ale i tak se mi to líbilo :3

Všechny soundtracky^^


A další lahůdky pod perexem :3


dle mého názoru, které neopustili můj mozek :D

1. ENTRANCE SONG - THE BLACK ANGELS - Assassin's Creed Movie


Assassin's Creed Soundtrack - He Says He Needs Me - 3D Young Fathers


The Apple (Assassin's Creed OST)


First Regression (Assassin's Creed OST)


Second Regression (Assassin's Creed OST)


Assassin's Creed Movie Lyrics (This is my world - Esterly ft.Austin Jenckes)


To je můj seznam nejoblíbenějších písniček z filmu :3
předpokládám ale že najdete i další, které za to stojí :DD
A kdo ještě neviděl a neslyšel nechte si to na film :D


Komentáře

Oblíbené příspěvky