3.6. ~ New Desing ~ Wings of Legion

Ahoja lidi, tak jsem si nejspíš po půl roce vytvořila nový kabátek blogu^^. Už je to nějaký pátek a já neustále narážela na anime Shingeki no Kyojin :3 no a co udělá správný maturant před maturitou? Začne se dívat :DDD. A to jsem vážně netušila, že mě tak chytne :DD. Co se týče mě na anime se dívám už jen z důvodu, že mě buď něčím zaujme nebo mi ho někdo doporučí. Vím, že velký poprask z něj bylo v roce 2013 to jsem všude viděla Leviho Ackermana :D. Jenže jsem byla poněkud odolná a závislá úplně na něčem jiném, takže mě to minulo :D. Ale i tak jsem si to anime poněkud zapamatovala díky jedlíkům (Titánům) stačilo pár videií a já si říkala, že to není nic pro mě :DDDD. V roce 2017 jsem poněkud dozrála a rozhodla se na to mrknout a už při prvním díle jsem byla v řiti... co budu povídat anime jsem zhlédla za dva dny a začala jsem se pídit po manze :DDD. A teď jsem v tom bodě, že čekám na další mangu^^. Pokud si dobře pamatuji k manze přecházím jen z důvodu kdy si mě dotyčné anime vážně omotá kolem prstu :DD. Takže stručně řečeno na blogu se určitě objeví věci týkající se Shingeki no Kyojin :3. To bych nebyla já, abych si neoblíbila postavy jako Erwin Smith velitel Légie, Kapitán Levi a Hange :DD a pár dalších^^. Co se týče dessu byla to po dlouhé době menší rozcvička ale jsem spokojená. Už to potřebovalo jiné barvy. Sice Dishonored bude mít vždy blízko k mému srdci ale teď je polapené opět jinde :D. A toť je vše^^ budu ráda když se Vám dess bude líbit a komentář potěší^^



Moje hodnocení^^
Název: Wings of Legion
Spokojenost: 100%
Od: 3.6. 2017
Do: se uvidí :D


vaše Konan


Komentáře

Oblíbené příspěvky