Assassin's Creed: Origins


A tak nám vcelku před pár dny vyšel oficiální trailer na další díl Assassin's Creed: Origins, který vypadá vskutku nádherně^^. A nebyla bych správný fanda, abych se tu nepodělila se svoji libůstkou :DDD. Začínám se pomalu a jistě těšit :3. Egypt je bohatý na historii a jsem vážně zvědavá co tvůrci vymysleli za dobrodružství, které tam prožijeme s novým hrdinou. Uchvátilo mě v jednom gameplayi, že nepřátelé budeme moc sledovat orlem z oblohy, což je fakt originální. Jsem natěšená, že si na podzim řádně zahraji a prozkoumám Egypt z pohledu asasína. Je mi jasné, že si to určitě přeobjednám :DDD. Letos bych mohla být s penězi na tom lépe a navíc je docela vtipné, že i já sama se reálně dostanu do Egypta :3. Letní dovolená v srpnu to jistí :D. Doufám, že to přežiju :DDDDD. Jako vždy to byl nápad moji máti :D. Ale to už odbočuji. Určitě sem budu přidávat další trailery co Ubisofťáci vypustí do světa^^. Malá poznámka nakonec ~ stejně tiše doufám, že ještě jednou navážou na linii dvojčat Frye.




A tady dodávám ještě gameplayi, ze kterého jsem tak nadšená^^. Určitě to bude skvělá hra a vážně jsem zvědavá na bratrstvo v tomhle koutě světa x)




Komentáře

Oblíbené příspěvky