Hey Christa... :D

Moji milý návštěvníci blogu^^, rozhodla jsem se přednastavit na tento týden pár článků (videa, obrázky) :D. Říkala jsem si, že se na to vykašlu ale mrkla jsem na Toplist, který mi každý týden posílá úspěšnou návštěvnost mého blogu a dneska mě překvapil^^ návštěvnost se zlepšila o 50% a tak si říkám, že to za to stojí :). Tím pádem Vám chci poděkovat za to, že jste na mě nezanevřeli a máte se mnou svatou trpělivost :D. Co můžu prozradit na své si přijdou fanoušci SnK je to téma, které mi je teď nejblíž^^. Bohatší články můžu slíbit tak na příští týden aspoň doufám :D. Když už mi na článku záleží tak se s ním chvilku i trápím :DDDD. A proč to všechno? Aneb Konan se rozhodla na tento týden vegetovat u Tami^^, které to už nějakou chvilku slibuji :D. Tak se mějte pěkně a užívejte sluníčka :3


Ya chudák Reiner :DDDD stále si nesplnil sen, že si vezme Christu^^ :D


Komentáře

Oblíbené příspěvky