1.7. ~ Příliš zdechlá :D


Ahoja lidi^^, tak jsem se dokopala napsat tu pár slov aneb Konan je trochu protivná. Žije totiž v dolině kde jsou úmorná dusna, horka a zkrátka řečeno poslední týden vážně chcípám. Nesnáším jak se to počasí mění a já se potím jako čuně. Má to docela i vliv na moji aktivitu, protože články někdy píšu odpoledne ale z pokoje mám saunu takže na netu moc nesedím :D. Určitě se budu snažit napsat ty recenze co mám v plánu :3. Příští týden mi začíná opět pracovní nasazení v mamčině práce, což bude určitě veselé :D. Zamýšlím se nad přihláškou na VŠ... ano Konan nad tím vážně přemýšlí a kroutí se u toho jak červ :DD. Prozatím Vám nebudu psát jaký obor protože si vůbec nejsem jistá.... a nechce se mi tak moooc učit :DDDDD. Ale i tak by měl člověk dělat co nejvíc, aby se měl v budoucnu dobře. Dá se říct, že tenhle článek asi dělí dva dny a dneska ho dopisuji :D. Musím zaklepat *klepe*, že se počasí trochu umoudřilo a dopřává mi oddech :D. I když je fakt, že moje nálada trochu kolísá... prostě asi jsem trochu přecitlivělá -_-". No nic mějte se a smějte se^^


vaše Konan


Komentáře

Oblíbené příspěvky