25.7. ~ Můj věrný přítel mop :D


(jooo co bych dala za pomocníka :D)

Zdravím lidi^^, tak jsem se konečně trochu doklepala napsat něco krátkého. Ano vím trochu se to tu posekalo ale poněkud mi brigáda dává zabrat. Loni v létě jsem taky brigádničila v práci u mamky jen o budovu vedle. No nepočítala jsem, že mi ta budova doslova padne na hlavu :DDD. Je příjemné se vidět s lidmi, s kterými jste navázali fajn přátelství ale pokud Vám na hlavu padne budova o dvaceti místnostech + chodby + koupelny + WC + prádelna a atd. můžete se z toho posrat :D. Největší perla dne většinou je, když musím uklízet pokoje po malířích. Pomalu začínám nenávidět uklízení nemluvě, že musím uklízet i doma :D. Každý den ráno mám rozcvičku při uklízení na záchodech a ničí mě, když se tam dobere stařenka a začne kňučet, že už jsem vytřela. To už máte chuť zlomit metlu a jít domů :D. Jako chápu, že má křivé nohy a nemůže za to ale pokud tak potřebuje na záchod tak zvednu zadek a jdu než to tam vytřu. No zítra bude mít náskok tak doufám, že toho využije. Omlouvám se jestli to zní hrozně :D ale po dnešku už toho mám plné zuby. Každé odpoledne jsem totálně zdechlá a jsem ráda, že si můžu zdřímnout. No nebudu si stěžovat je to jen takové info proč jsem tak zdechlá něco přidat. Na články, které mám zatím v hlavě myslím a časem je určitě přidám^^. Ve čtvrtek možná půjdu na pohovor tak mi držte palce :) více v příštím článku :3


vaše Konan



Komentáře

Oblíbené příspěvky