30.8. ~ Jen pár drobků z mého života :D


Zdravím lidi^^, přejdu rovnou k věci, protože za celý den už jsem utahaná a nic se mi nechce :D

x Z dovolené mám hromadu fotek a nějaké zápisky, které tu chci postupně dát a ukázat vám jak je Egypt a Rudé moře nádherné^^. Stále na to myslím ale nestihla jsem se k tomu dohrabat :D. Po dovolené jsem totiž pár dnů na to byla u Tami, abych jí částečně pomohla a splnila slib, že se k ní na konci prázdnin zastavím^^.

x Brácha má zítra narozeniny^^ kulatiny ve znamení 20 let :). Takže peču dort. Ya korpusy jsou hotové ale jejich příprava mě málem zabila lol :DD. Doufám, že se mi povede zítřejší zdobení :3. Musím přiznat, že už těsto na korpusy bylo moc dobré a těším se na zbytek :DD.

x Pak je tu jedná velká novinka :D. Do naši rodiny přibyl další člen s krunýřem, roztomilým kukučem a jeho jméno zní Bubla :3 je to želva stepní a její věk je 1,5 roku v prosinci oslaví své druhé narozeniny :3. Bohužel jsme zatím nezjistili jestli je to sameček nebo samička ale časem na to přijdu :). Máme jistotu, že tohle zvíře náš přežije a nejspíš se bude dědit lol :D. Ale vážím si toho, že můžu chovat tak krásné zvíře jako je želva. Je to malý dinosaurus s krunýřem jak říká s oblibou máti^^. Docela začínám přemýšlet, že časem tu přibyde článek o našim zvěřinci :D.

x Předposlední bod je, že v pátek jedu do Ostravy na příjmačky na VŠ :D. Bojím se, protože jsem se moc nestihla naučit. Tak mi držte palce :3.

x A poslední bod je o tom, že mě musela přepadnout určitá nostalgie na sérii Harryho Pottera aneb doba Pobertů a černý netopýr ze sklepení ala Severus Snape :DDD. Jo poslední dobou se setkávám s tím, že mám hrozně moc ráda Remuse Lupina a Severuse^^. Dost často teď na to čtu povídky a některé jsou vážně skvělé^^. Ale to bych nebyla já, abych neměla závislost ještě na Zaklínače aktuálně na datadisk O víně a krvi. Aneb slabost pro upíry zahrála na moji notu znovu. Jojo oblíbila jsem si tam Dettlaffa a Regise :DD. Musím si to časem pořídit^^. Děkuji jedné nejmenované osobě, která ví jak na mě :DDD.

x A to je vše. Jdu se šprtat :D


vaše Konan


Komentáře

Oblíbené příspěvky