6.8. ~ Hrabe mi? :D


(musím přiznat, že ještě před lety bych celkem nevěřila, že Sasuke trochu vyměkne lol :D)

Ola hombre^^, tak co ještě jste se neupekli? Já k tomu neměla daleko ale zrovna teď si užívám dokonalou neděli kdy poprchává a vypadá to na svěží den :3. Skvěle mi to vytváři podmínky na kalanetiku a dokážu konečně více přemýšlet^^. Co se týče brigády už na ně prdím, protože z nich vykvetli pěkní šmejdi -_-". Noo srát si na hlavu nenechám. Aneb je neuvěřitelné, že skoro všichni chodí do kostela a navzájem si serou na hlavy :DD. Prostě křesťani, ze kterých musí mít Bůh vážně radost *ironie* i já jsem křesťan ale svou práci odvádím precizně a snažím se být spolehlivá. Jenže už jsem se prostě sekla a vůbec nevím jestli tam zítra půjdu. Rozumějte naposledy jsem tam byla v pondělí a to jsem odešla pěkně zdechlá. Likvidovat se nenechám. Ale teď z jiného soudku před 10 dny jsem oslavila své třiadvacáté narozeniny a od té doby jsem v takové zvláštní náladě. Prostě mě přepadla menší nostalgie a taky hráčské období :DDD. Upřímně ze svých narozenin nemám radost, protože mám pocit jako by mi skrz prsty proteklo až moc času, který jsem prožila poslední dva roky ve stresu a taky nekápla na pořádného muže. Vím jsem romantická duše a mám pocit, že z toho začínám fakt schnout lol :D. Poslední dobou mám pocit, že už mě nic pořádného nečeká ale to je nejspíš jen pocit, kterého se nemůžu zatím zbavit. Začínám hledat práci a pomalu se chystám připravovat na příjmačky na VŠ. To víte potřebuji jistotu a cíl... jinak jsem v prdeli :D. Co se týče her úplně jsem se ponořila do Dragon Age: Prameny a musím přiznat, že si to vychutnávám^^. Navíc jsem se v té nostalgii vrátila i k Narutovi a jedu od začátku, což znamená, že stahuji základní sérii kdy to byla děcka a chystám se na Shippuuden. Shingeki no Kyojin u mě nejspíš na nějaký čas odeznělo ale i tak se těším na příští rok^^ určitě do toho zase spadnu po hlavě :D. Je to celkem příznivý stav, protože 13.8. odlétám do Egyptu a budu se mít na co koukat, když se budu nudit a máti si bude číst nebo spát. Jak už jsem zjistila před dvěma lety WiFi tam mají předraženou a nemá to smysl. Alespoň si snad procvičím tu svoji chcíplou angličtinu, což mi připomíná, že si beru tentokrát slovník^^. Perla nakonec... jsem v tak bídném stavu, že závidím Sakuře Sasukeho :DDDDD kdo by to řekl lol :DD. Mějte se pěkně a snad tu něco ještě hodím před dovolenou :3



Konan

Komentáře

Oblíbené příspěvky