31.10. ~ Asi jsem to všechno zkazila

Ahoja lidi^^ už to je dva měsíce co jsem o sobě nedala vědět a upřímně ani se mi nechce teď, ale je pár věcí, které je potřeba ze sebe dostat, než mě to udusí. Posledně jsem psala o VŠ ano dostala jsem se na Zdravotního sociálního pracovníka ale dá se říct, že mi to vůbec nevyšlo. Hned na začátek uprostřed září jsem byla tak nachlazená, že mi pomohla antibiotika ale poté jsem onemocněla zase takže jsem nestihla ani pořádně studovat. No a po tom všem co jsem zmeškala různé důležité věci mi došlo, že už nechci začít ani hledat různé magistry, bakaláře, profesory atd., když ani pořádně nevím kdo je kdo. Ano hodně mě to žralo a byla jsem z toho nešťastná, ale začala jsem hledat práci. Jenže jak se říká v tomhle kraji je prostě hovno takže zatím si nechávám status studenta až je mi z toho špatně a usilovně chodím na pohovory, ale mám zatím smůlu. Bere mi to energii a mám chvíle, že začínám přemýšlet, že se budu muset odstěhovat. Láká mě Brno. Dávám tomu ještě šanci, že něco najdu ale je mi z toho mizerně.

Jako vždy jsem slíbila, že něco napíšu o dovolené ale absolutně na to nemám náladu. Měla bych se polepšit, ale stejně mám pocit, že ode mě už nic moc očekávat nemůžete :D. Někdy přemýšlím proč jsem vůbec zakládala blog ale kdybych to neudělala nikdy bych nepoznala pár lidí, kteří mi uměli na tváři udělat úsměv. Je mi líto, že ta doba je pryč. Hodně z nich tu už není. Začínám být nostalgická. Jediné co mi teď ale dělá radost je želvík, který se snaží zimovat a hra Assassin's Creed Origins :3 je to naprosto úžasná hra, která mě teď pohltila^^. Přemýšlím, že se opět pokusím být tu a tam aktivní ale ke spokojenosti mi prostě chybí ta práce. Držte mi palce a mějte se pěkně :)


Konan



Komentáře

Oblíbené příspěvky