Happy New Year 2018


Zdravím lidi^^, uteklo mnoho času co jsem tu byla naposled a možná se změnili i nějaké věci, ale poslední dobou jsem prožívala určitou krizi možná ji ještě prožívám, ale to je jedno :DD. Nestihla jsem vám popřát krásné Vánoční svátky a přesto doufám, že jste si to letos užili a měli krásný Štědrý večer a bohatého Ježíška :). Pokud se ptáte co bude s blogem a mou aktivitou :D ano už mám nový blog, který ale zatím nemá ani rubriky a nic nestíhám :DDD. Takže nemůžu říct, že bych byla spokojená ale přesto snad v příštím roce najdu energii a inspiraci, abych s tím něco udělala. Jen se obávám, že stejně skončím zase zpátky tady :/ :DD. Noo nebudu nad tím moc přemýšlet a raději Vám popřeji šťastný nový rok ať se vydaří podle vašeho přání a začnete správným krokem^^



vaše Konan


Ps: pokud máte nějaké dotazy a nebo názor ohledně toho mého možného stěhování na jiný blog :D tak mě potěště komentem^^ děkuji :3


Komentáře

Oblíbené příspěvky