3.2. ~ Mordor v Pekárně :D


(Sympaťáci :3 :DDD)

Ahoja lidi^^, tak po týdnu jsem se konečně dohrábla na blog, který stále existuje, což nevím jestli je dobrý nebo spíš už takový stereotyp. Všimla jsem si, že pár lidí tu stále chodí i když jsem tak zdechlá. Upřímně nevím, jak to půjde dál, protože někdy mě chytne takový ten pocit, že chci vytvořit něco nového a po čase mi dojde, že se odtud vlastně nedokážu nějak přinutit odejít. Jsem v začarovaném kruhu, ze kterého není cesty ven. Prostě nuda :D. Takže blog tu stále je a bude dokud po mé smrti nebude smazán :DDD. Nebo ho smažu až porodím potomky, protože nemusím sledovat, jak si tu čtou můj deníček :DDD. Teda pokud nějaké budu mít :DD, což je v mém případě docela dobrá otázka nad, kterou se občas poslední dobou zamýšlím. Co se týče vztahů, lásek a takových věcí tak jsem na bodu mrazu -_- :D. Ale o tom nemá smysl mluvit^^

Co se změnilo a nezměnilo? V listopadu jsem nastoupila do cukrárny, která patří k hotelu a tak se peču v pekárně a cedím krev a nervy... doslova :D. Pokud chcete mít stres, tak ho směle najdete v cukrárnách a pekárnách :D. Prostě práce za všechny prachy, ale nechci si stěžovat. Na druhou stranu mám samé ranní a víkendy volné. Je to docela plus, ačkoliv po šichtách chodím domů, jak vymačkaný citrón :DD. Vyhladovělý s chutí někoho sežrat :D. Navíc vám tam po čase začne hrabat, protože věci se tam opakují a tak se někdy ponořím do svých bláznivých myšlenek, že se mi podaří v hrnci s tukem spálit štětec... smrdělo to jak svině po porážce :DDD. Dá se říct, že jsem to v menším měřítku rozjela se zdravou výživou a přidala se do kurzu Wellness Centrum Radosti. A musím přiznat, že mě tam lidi, kteří to vedou dokážou nabít optimistickou náladou. To se moc lidem nepovede :D jsem v jádru trochu více pesimista, ale snažím se trochu změnit. A hlavně si přeji udělat zázrak se svoji tělesnou schránkou a být plná energie, což fakt potřebuji :3 :D.

Co moje závilosti? :DD Uvrhla jsem se do další série Vikingů kde sleduji syny Ragnara Lothbroka a přiznávám, že pátá řada mě fakt baví a je skvělá :D. Sice jsem v šestém díle a uvidím jak se vyvrbí finále, ale už teď vím, že to bude nejspíš slušný masakr :D. Rozhodla jsem se po dlouhé době vrátit k Zaklínači a Divoký hon s tím, že se dostanu na nejvyšší úroveň, abych si mohla zahrát dva datadisky Srdce z kamene a O víně a krvi :3, abych z toho měla prostě celistvý a skvělý pocit :DD. A pokud to bude možné, tak chci najít všechnu tu zbroj :D. K tomu jsem se rozhodla si přečíst ty knížky, které mám zařazené v knihovničce od Sapkowského :DDD takže Zaklínačká závislost jak vyšitá :D. Do toho se občas vracím k Shingeky no Kyojin, protože to anime mě prostě chytilo za srdce :3 a pak si ze zvědavosti stáhla ještě jedno anime, které mám teď sice v angličtině, ale hodně mě zaujalo takže je možné, že si ho budu překládat :DDD. Nebudu se o něm teď extra rozepisovat, protože jsem viděla jenom jeden díl a to moje překládání nějaký čas trvá, ale jsem na něj fakt zvědavá^^.

Snad budu mít dostatek času si to všechno užít, ale je to na delší čas, za což jsem ráda. Taky tiše doufám, že časem narazím na lepší práci a prostě se to všechno urovná. Chci svůj život prožít a ne přežít. To si poslední dobou opakuji dost často. Co se týče blogu neoplývám žádnými velkými plány, ale můj mozek přemýšlí nad povídkama. Tudíž je možný, že něco po dlouhé době sepíšu a uveřejním. Jinak tu očekávejte videa, písničky, obrázky, blbůstky a deníčky... pokusím se přidávat pravidelněji. Už se o to pokouším rok a moc se mi to nedaří :DD. Omlouvám se pokud článek nemá hlavu ani patu a je tam mnoho chyb, ale nedokážu se moc soustředit :D. Mějte se a smějte se :D



vaše Konan



Komentáře

Oblíbené příspěvky