7.7. ~ New Desing ~ Malec style :3 :D

Zdravím^^ přesně po pěti měsících + den se vám ozývám, že stále poněkud žiji a po docela nedobrovolné pauze přináším změnu vzhledu blogu a pár slov k tomu. Vzhledem k tomu, že se blíží půlnoc si říkám, že se rozepíšu jen ohledně desingu a příští článek vám osvětlí moji dlouhou neaktivitu. Popravdě mrzí mě to ale mám pocit, že sama jsem v té době nebyla schopná, tak mi to snad potom odpustíte. Všimla jsem si že pár věrných tu stále nakoukne a nebylo by to fér nic neříct. Zpět k desingu, který mi dal zabrat a navíc jsem si hrála, jak s obrázky, stínováním tak i nastavováním, protože jsem už vyšla ze cviku ale teď se mi konečný výsledek moc líbí a já doufám, že to pro vás je příjemná změna^^. Navíc jsem si našla moc fajn online stránku, která mi pomohla. Sice je placená a na sedm dní si ji můžete vyzkoušet zadarmo ale já zvolila prasprosté ořezávání, abych se neochudila o to dílo :DDD. Navíc je to pro takové lidi, kteří s grafikou nejsou na skvělé úrovni a přesto si chtějí udělat pěkný vzhled blogu :3. Proto doporučuji si pohrát ~ www.picmonkey.com ~ přeji skvělou zábavu :3 :D.

Bylo mi jasné, že chci po pěti měsících udělat nějaký nezvyklý desing a hlavně se s tím zabavit a odreagovat se. To se mi povedlo ale navíc je to na pár hrdinů, které zbožňuji díky knižní sérii Nástroje smrti od autorky Cassandry Clareové. Myslím, že už před pár lety na tu knižní sérii byli dva desingy i kvůli filmu :D. No teď je to i díky seriálů Shadowhunters, který se tak též inspiroval knihami ale upřímně mám k němu docela dost výtek, které jsou prostě na místě :D. Knížky jsou knížky o tom žádná. Dokonce jsem se dříve zapřísahala, že ten seriál nebudu vůbec sledovat, protože mi přišlo, že je strašné jak obsazení tak děj, který docela pokroutili, ale jak jinak to prostě zachránil Magnus Bane v podání Harryho Shuma Jr. a Alec Lightwood v podání Matthewa Daddaria. Jen ti dva kvůli svým scénkám mě přesvědčili tomu dát šanci :DD. Možná tu hodím vlastní recenzi, ačkoliv jsem měla pocit, že se občas dívám na parodii takže teď doufám, že jejich základna fanoušků, která je vážně slušná tu nepřijde mě ukamenovat :DDD. Nikomu to neberu^^

No nic to by k desingu nejspíš stačilo. Pokud by jste měli nějaké trable se zobrazováním nebo tu byla chyba, tak napište a velmi potěší i komentář^^


Název: Malec style :D
Spokojenost: 100%
Od: 4.7. oficiálně dokončen 7.7. 2018
Do: kdoví?^^


vaše Konan ~

Komentáře

Oblíbené příspěvky