20.9. ~ Originální název pro dnes došel :D


Ahoja lidi^^, tak se vám opět hlásím, že žiji... nejspíš jsem překonala krizi všech krizí a seru na to, co si myslí ostatní. Snažit se budu neustále, ale nikdy ze mě nebude modelka :DDD. Lol ta krize nebyla jen o mých proporcích, ale dalších hovadin na které už nechci vzpomínat. Teď a nyní jsem docela spokojená až na ty zdravotní závady :D. Vždycky to může být lepší, ale jsem ráda co mám teď: Brigádu v knihkupectví kam jsem se vždy chtěla dostat, a v říjnu mi začíná kurz na asistenta pedagoga :). Snad se mi poštěstí a budu jednou moct pomáhat dětem. Přijde mi to jako smysuplnná práce, naplňující ale i psychicky náročná. No doufám, že z toho neskončím na prášcích nakonec já sama :DDD. Jen tak okrajově - jo prášky občas pomáhají, ale v mém případě je mi pak všechno jedno :D. Tím nechci zase shazovat skupinu lidí, která je potřebuje z jakéhokoliv hlediska.

Co jiného bych napsala? Měla a možná mám slušnou závislost na hře Life is Strange vzpomínám, že před lety to bylo slyšet všude jak je to super, ale nedostala jsem se k tomu a teď? Mám chuť si to zahrát znova. Byla jsem z té hry hodně na větvi a pokud k tomu budu mít možnost, tak snad něco sepíšu. Aktuálně jsem začala ulítavat na Marvelovkách a ještě kupu filmů si stáhnu :DD. Seriálům se asi vyhnu to by mi sežralo asi moc času :DD, ale zrovna jsem se někde dočetla, že by měl být seriál na disney a v hlavní roli Loki (Tom Hiddleston) :3 takže na ten bych se určitě podívala :DD. Pak je tu hra, které už jsem roky věrný fanoušek a jak správně hádáte, tak ano je to Assassin's Creed: Odyssey. Sice jsem hodně dlouho váhala jestli jí budu přeobjednávat, ale trailery a vše to ostatní mě přesvědčilo. Jen doufám, že to bude o něco lepší, než AC: Origins prostě ten příběh a úkoly. Už asi rok se snažím ten díl dohrát a většinou se seknu přitom je to úžasné prostředí, ale něco mi tam chybí bohužel :D. Ať je to jak chce hra vychází 5. října, ale já musím být prostě boss a do rukou by mi měla padnout 2. října aneb jsem si koupila zlatou edici :DD a Season Pass k tomu vypadá nabušeně :D. Nejspíš oželím některé věci a nebo si to ještě promyslím, ale hlavní je že to mám objednané :3. Teď už vyřešit jen hardisk, protože chudák xbox a chudák já :D nechce se mi hry neustále promazávat kvůli místa na druhou stranu, ale musím s penězi teď šetřit takže trochu dilema :D.

Toť je pro dnešek vše a mějte se pěkně^^


vaše Konan :3


Komentáře

Oblíbené příspěvky