24.12. ~ Vánoční ozvěna

První bych Vám ráda popřála Krásné Vánoce, pohodové svátky a Šťastný nový rok^^


(nádherný cosplay a Marigold mě tu učaroval^^)


Bohužel nemám moc času se rozepisovat, ale holt není prostě čas se věnovat blogu. V říjnu jsem začala dělat kurz asistent pedagoga a prozatím pracuji v knihkupectví. Všechno je to teď náročný a já začínám pochybovat, že to tu bude lepší s moji aktivitou. Všechno jednou končí a něco nového začíná. Letos blog dosáhl 10 let 5. října a já si nenašla ani čas se o tom nějak rozepsat, zamyslet se a zavzpomínat na časy kdy to tu bylo veselejší. Blog už prostě není, co býval a nejspíš je to i tím, že hodně lidí už odešlo a asi mi k tvorbě nebo k něčemu chybí i podpora lidí, kterých jsem si vážila. Jenže o tom život je musíme dělat kroky vpřed. Třeba se s Vámi někdy zase podělím, co je nového v mém životě ale popravdě, když mám čas raději otevřu knížku, pustím xbox a nebo prostě jen důmám. Takže už docela často zapomínám, že tu pod prachem na mě vykukuje stránka, které jsem kdysi dávno vdechla život :D. Těší mě, že tu a tam tady závitá na čumendu některý z návštěvníků, aby se mrkl jestli je tu něco nového. Takže moc děkuji, že jste zatím na mě nezapomněli :3. Blog mazat asi nebudu, protože vzpomínky jsou vzpomínky^^.

Mějte se a smějte se...


vaše Konan


Komentáře

Oblíbené příspěvky