15.3. 2019 ~ New Desing ~ ♠ ASL Brothers ♠

Zdravím lidi^^, po osmi měsících a pár dnech jsem přišla s obměnou kabátku blogu, který mě stál skoro všechny nervy :DDD. Přitom je to velmi jednoduchý design stvořený za účelem nutkavého pocitu to tu trochu osvěžit. No popravdě tu tak dvě hodiny viselo upozornění, že na to seru ale nedalo mi to :DDD. Musela jsem neboť už nějaký ten pátek se opět brodím ve vodách anime One Piece♥. Navíc kdo by nemiloval Ace, Saba a Luffyho?^^ Nechce se mi moc zdlouhavě rozepisovat, ale nejspíš to udělám. Upřímně obrázky, barvičky (skoro nulové :D) a všechno to dolaďování by bylo úplně v klidu kdyby nastavení blogu pracovalo jak má. Málem jsem z toho zešedivěla a chvíli přemýšlela jestli se to tu nějak nepředělávalo, protože je pravda, že desingy už netvořím tak často. Tak jsem se mrkla na Srdce Blogu, které je už dost dlouho neaktivní a vidím, že problémy nemám sama. A ne jenom s obrázky. Doufám, že se to zlepší neboť bych nerada přicházela o tenhle zaprášený koutek :D. A nebo spíš si neumím představit tohle stěhování národů... po těhle letech skoro vůbec :D.

No nic vraťmě se k tomu hlavnímu a jen tak mimochodem zápatí furt blbne... měl tam být ještě jeden malý obrázek, který snad zítra dokážu už umístit správně pokud mi to blog dovolí :D



Název: ♠ ASL Brothers ♠
Spokojenost: 95% (mělo to být trochu jiné)
Od: 15.3. 2019
Do: Raději příští rok :D další takové utrpení nepodstoupím, tak brzo :DDD


Přesto doufám, že se Vám změna bude líbit a koment jako vždy potěší^^

Mějte se a smějte se :)

jdu odpadnout :D


Vaše Konan♥

Komentáře

Oblíbené příspěvky