ASSASSINS CREED ODYSSEY SONG - My Odyssey by Miracle Of Sound ft. Karliene

Assassin's Creed Odyssey už je nějaký čas na světě, ale mě se ho povedlo dohrát před pár týdny :3.
Přesně jsem ho hrála od vydání tudíž v říjnu do konce února, což dělá čtyři měsíce a něco :DD.
Byla to epická výprava, ačkoli jsem jí musela přerušovat a psát závěrečnou práci ohledně autismu k závěrečné zkoušce na Asistenta pedagoga :D. No to je taková odbočka neboť jsem si jistá, že bych to možná dohrála dříve, ale na Vánoce mi pod stromeček taky přistálo Red Dead Redemption 2 a já s Arthurem Morganem loupila :DDD, než mě to přešlo. Ale zpátky AC Odyssey hrála jsem za Kassandru, protože už z prvních trailerů mi padla do oka a byla mi nejsympatičtějsí^^. A nelitovala jsem užila jsem si její cestu, ačkoli místy i emočně :D. A taky mi to trhalo nervy při bojích aneb Ubisoft si v tomhle díle oblíbil divoké prasata a udělal z nich slušné bossy :DDDD. Ještě na mě čekají DLC, která postupně hraji, když mám chuť a pravda je že jsem si oblíbila i ty Peršany, ale mnoho fanoušků s tím není spokojeno, jak jsem četla a navíc pravda je že to už jen trochu protahují :D. A dost o tom. Písničku a video jsem si jako obvykle našla u Miracle of Sound, tak si to užijte^^



Komentáře

Oblíbené příspěvky