08.08. 2020 - Updated nynější situace

(cítila jsem se jako Tommy, když jsem zjišťovala, jak to sakra funguje na blogspot a wordpress :DD)


 Zdravím lidi,

s klidným srdcem můžu říct, že celý obsah ze stránky http://konan-chan-blog.blog.cz je přesunutý tady. Všechny ty věci, co jsem napsala a publikovala občas ke své hanbě jsou tady :DD. Můžu se tedy stydět dál... popravdě blog mi pomohl se lépe vyjadřovat a můžou za to, jak knížky tak i lidi♥, díky kterým jsem psala a psala. Samozřejmě text nemám nikdy bezchybný, ale to už jsem se někde zmiňovala. Pro nové návštěvníky jen řeknu, že mám poruchu v rozeznání chyb, což mi doufám odpustí. 



Teď k hlavnímu updatu: 

Vypadá to tak, že zůstanu na stránkách blogspot.com.

Obsah jsem rozdělila ke štítkům, které najdete v menu.

Ano není to celý obsah. Hora článků zůstala, tak trochu poletovat v archivu, ale nechtěla jsem mít tisíce štítků, které bych nezaplnila.

Myslím si, že tu nejspíš ještě proběhne pár úprav, abych byla spokojená.

Taky se budu muset naučit s blogspotem ohledně vzhledu stránky, protože vzhled byla pro mě často primární věc, která znázorňovala můj směr myšlenek a toho, co mě zrovna bavilo^^.

Tak mi držte palce, aby mi nevybuchl mozek a já to nerozvážně všechno nesmazala :DD.


vaše Jane




Komentáře

Oblíbené příspěvky