17.08. - Nicotné prázdno

 

Zdravím,

nedá mi to, ale s dneškem z internetu zmizelo tolik stránek, článků, povídek, fotek a vzpomínek, že tu na večer sedím se smíšenými pocity. Mnoho blogů už měsíce, roky postrádalo své majitele, kteří po sobě zanechali alespoň texty u kterých jsem si na ně vzpomněla.

Teď je to všechno pryč...

Co s obsahem, který postrádá ty památné komentáře od lidí, kteří mě provázeli mými začátky. Přijde mi to jako bych byla i tak okradená...

Poslední dny jsem strávila, tak že jsem si zkopírovala pár povídek, které pro mě znamenaly hodně. Já sama se za svou tvorbu mého mladšího Já stydím, ale byli to začátky.

Chtěla bych proto poděkovat autorům jako je:

Rin-chan s jejím Deníčkem kde jsem si naprosto zamilovala Yumi a Sentara. Rozšířila svět Naruta o slušnou dávku fantazie a byla pro mě vzorem.
(rin-layout.blog.cz)

Chie, skvělá autorka spoustu příběhů, které napsala. Hodně mě mrzí, že jsem si nestihla uložit povídku na kapitoly s Jiraiyou. Byla to bomba :D. Doufám, že se ozveš :)
(chie-stories.blog.cz)

Jájinka, krásně napsala povídky na Sběratelé kostí nebo o Iron Manovi, což mě nadchlo a nemohla jsem to nechat zmizet. Bohužel jsem autorku neměla možnost moc poznat. Byla už několik let neaktivní, což mě mrzelo. Ale díky ti.
(jajinka-mysteria.blog.cz)

Archea Majuar, měla blog plný povídek lechtivějšího rázu na všechny možné témata a má velmi osobitý styl, což se mi moc líbí. Občas je příjemný se do něčeho takového začíst a nechat pracovat fantazii. Jsem moc ráda, že jsem na ní narazila. Miluji její povídku - Zaklínačský cit na pár Eskel a Lambert :D. Naštěstí její tvorbu můžeme najít na https://archiveofourown.org.
(majuar.blog.cz)

Toť bude asi vše a můžeme doméně Blog.cz věnovat minutu ticha za všechen ten smazaný obsah...

Zrovna jsem si vzpomněla, že jsem si sama zapomněla zálohovat některé rozepsané články... sakra práce :DDD.


vaše Jane

Komentáře

Oblíbené příspěvky