26.12. - Vánoce

 Zdravím,

jako obvykle jsem nestihla popřát všem krásné prožití Vánočních svátků a šťastný nový rok.

Doufám tedy, že jste pod stromečkem našly dárky, které vás potěšily a Štědrý den prožili v kruhu rodiny :).



Pár vět, kterými to shrnu na jednu hromadu :D

Pro mě to letos bylo náročný a taky jsem si všimla, že poslední článek jsem tu vložila skoro přesně před čtyřmi měsíci. Příšerný. Poslední dobou, ale není o čem psát. Chodím do práce z práce tu a tam do obchodu a kulturní život zhynul díky té epidemie, co tu řádí... jep jsem z toho otrávená a unavená... trochu to na mě padá i z psychického rázu.

Chtěla jsem ještě letos shrnout můj rok 2019, ale došlo mi, že už jsem trochu zapomněla co jsem vlastně chtěla zmínit. Vzpomínám si na pár detailů. Vlastně mi skončil můj milovaný seriál Game of Thrones, pak taková ta rozlučka s Marvelem nebo spíš s Tonym Starkem... co bylo skvělý bylo letní setkání s moji kamarádkou, která je z daleka. Naše přátelství před deseti lety začala jednou z její vět: ,,Nechceš spřátelit?" , nezapomenutelné :* :D. V listopadu se to, ale podělalo, když jsem přišla o svého tříletého kocouřího parťáka, který mi dodnes chybí. Byl to náš malý tygr. Dodnes si na to vzpomínám. Byla jsem v práci a musela ho nechat utratit přes telefon. Hrozně mě to sebralo. Říkala jsem si, že rok 2019 byl pro mně dobrý, ale z nevysvětlitelného důvodu jsem měla pocit, že se s něčím loučím a až letos mi došlo, že jsem se loučila s tou svobodou být bez roušek a vládních omezení. 

Vraťme se k roku 2020, který mi během té velké karantény mezi měsíci únor - červen pomohly shodit deset kilo, následně jsem v létě v Liberci strávila skvělou dovolenou turistického rázu :D. Však ty víš :3. V září jsem si kvůli práce pořídila své úplně první auto, které má už nějaké ty roky, ale je po první majitelce, která se o něj hezky starala. Těžší bylo podzimní období kdy se mi na procházce polámala babi, která skončila v nemocnici skoro na tři měsíce a prodělala covid. Měli jsme strach, že už se z toho nedostane, ale naštěstí má tuhý kořínek a anděla strážného. Na Štědrý den byla s námi. Moje máti si dělá školu (z které už taky šílím) a tak jsem vánoční cukroví patlala sama. Naštěstí se mi povedlo. Dárky jsem taky sehnala ačkoli jsem měla hroznou ponorku. Obchody zavřené, tak přes net, ale naštěstí se pak otevřelo, tak jsem to zvládla. Doufám, že nám příští rok přinese i něco dobrého. Vím, že téhle epidemie se jen tak nezbavíme a o tom očkování už se nebudu vůbec zmiňovat, co si myslím. Ale doufám v lepší zítřky. 

Letošní podzim mě zavál k návratu do světa Harryho Pottera. Opět jsem pročetla všech sedm knih a zkoukla filmy :3. Ne ten svět mě asi nikdy neomrzí. Pokaždé se u knížek zasmějí i proliju slzy. Mám tam plno oblíbených charakterů, které mě provádí svoji cestou. Myslím, že se tam budu ráda vracet po celý život. Always /* 

Čeho jsem se nemohla dočkat? *__* tak to byl bezesporu Cyberpunk 2077 od stejné značky, ze které pocházel Zaklínač... jak už jsem někde zmiňovala, tak mám herní konzoli Xbox One jo už má nějaké ty roky, ale přesto Zaklínač 3 a další hry na ní vypadají úžasně, ale Cyberpunk mě trochu ničí :DD. Příběh prostě vypadá libově, ale sakra ta grafika a další chyby... no určitě jste si přečetly haldy článků :D. Nebudu to vypisovat. Hru vracet nebudu protože příběh je příběh a doufám v zázrak jejich patchů a updatů lol :D. Nevím jestli můžu spoilovat v jedné části hry už jsem uronila slzu :D a navíc si moc užívám projíždění v tom městě a objevování *_* :D. 

Mám dost silný pocit, že tento rok jsem zkoukla i větší množství seriálů, které už vám nejsem schopná ani vyjmenovat. Co mě ale teď chytilo je: Jeho temné esence... dlouho jsem se snažila odolávat, ale padla jsem :D. Líbí se mi ten svět, daemoni, postavy... je toho hodně :3. Pohrávám si s myšlenkou na knížky. 

Koukám, že jsem se celkem po tak dlouhé době rozepsala. Už jsem začínala mít obavy, že nejsem schopná napsat pořádný výklad ze svého života. Asi bych měla psát častěji a hlavně ty věci, které mě nějak ovlivnily nebo jsem prožila něco pěkného. 

Doufám, že příští vánoce budu už trávit z někým pod dekou s hrníčky horké čokolády a budeme se koukat na vánoční pohádky. Žádný stres ale pohoda a radost z přítomnosti toho druhého. To je moje vize. Tohle bych si ze srdce přála a přála bych to i ostatním :3. Ano, řekněme že můj nejoblíbenější profesor  z Obrany proti černé magii je Remus Lupin ♥. 



Mějte se krásně,

vaše Jane


Komentáře

Oblíbené příspěvky