shum [kimetsu no yaiba amv]

Aneb opět menší výkřik do tmy s jednou z mých dalších závislostí *__* 

Děkuji Tami a její sestře, které mě pravidelně zásobují anime, které za to stojí :3 :D

Kimetsu no Yaiba / Demon slayer mě prvně úplně neoslovily, ale pár dní před nástupem do práce v srpnu jsem byla vystavena tomuhle skvostu a musela jsem zkouknout celou řadu :DDD.

A

nedám dopustit i na samotný film: Kimetsu no Yaiba: Mugen Train...♥

A jak jste si mohly všimnout změnilo se alespoň záhlaví, které poukazuje na Hashiru Rengoka Kyojura, který si mě získal svým plamenným optimismem a povahou... :D

Kdo zná tak ví... jsem marná :DDD. Dokonce mě to donutilo přelouskat mangu v angličtině, protože jsem akutně potřebovala vědět jak do dopadne... na konci padla hromada kapesníků :D.

Tvůrkyně videa je tady, protože youtube jí to bloklo, ale další z lidí to nahrál zpátky a přišlo mi to správně upřesnit, protože to video je skvost :3



Co se týče mě a mého života, tak nevím jestli to vůbec budu popisovat, protože jsem jak na houpačce... chvilku nahoře a pak dole, protože se mi přisralo pár maličkostí, které mi moc nepomohly. Možná to bude chtít samostatný článek, ale nevím jestli to chci vypisovat. Možná pro pořádek a abych nemusela na konci roku vzpomínat jak tenhle rok u mě vlastně vypadal :DDD.

Mějte se pěkně a zase někdy :3


vaše Jane



Komentáře

Oblíbené příspěvky