* 2022 *

* 2022 *

Něco končí a něco začíná jako každý rok, který přišel a odešel. Je pro mě úsměvné to psát skoro ve stejnou dobu (přednastavený článek) :).

V prvé řadě Vám chci popřát šťastný nový rok a ať do něho vstoupíte se snesitelnou kocovinou a celistvými končetinami, když si ten ohňostroj uspořádáte sami :D.

Moc si přeji, aby se život vrátil do starých kolejí a naší společnost nerozděloval ten otravný covid, který má už tolik variant :P.

Buďme k sobě dobří. Vím, že každý den není prozářený sluncem a sama bych se někdy s radostí vypěstila za to jaká perla občas ze mě vypadne a moje sebeovládání je s hranicí šikany :DDD můj mladší bratr by mohl vyprávět, ale máme se rádi ♥ :D.

Věřím, že v tuto dobu budu zapíjet příchod nového roku ve svém oblíbeném lokále s přáteli a nyní i s drahou polovičkou, kterou jsem přesně o den dříve potkala před dvěma měsíci :3.

Nebudu to více rozmazávat^^



vaše Jane :3




Komentáře

Oblíbené příspěvky