31.12. - Poslední ohlédnutí za rokem 2021


 Zdravím a zároveň věnuji poslední článek tohoto roku k mému snad stručnému výpisu, co jsem letos zažila. Nemůžu říct, že to byl jednoduchý rok střídavě dole a nahoře, ale myslím si, že mě i duševně posílil a posunul dál. 

Leden a únor mám trochu v mlze. Přemýšlím co bylo a opět lituji, že už nepíšu zrovna častěji, ale předpokládám, že jsem se měla spíše pracovně a víceméně vím, že jsem ještě nějakou chvíli ujížděla na Harrym Potterovi, ale už asi tolik ne jako minulé Vánoce, které jsem si díky tomu užila více než ty letošní. 

Březen a duben jsem se zase pouštěla do své odtučňovací kůry, ale díky jarní únavy se mi fakt moc nedařilo a ani metabolismus se nechtěl nakopnout. Chybělo mi slunce. Bylo deštivo a pošmourno pokud si dobře vzpomínám. Víceméně vím, že mě aspoň Netflix potěšil seriály jako je Castlevánie, Světlo a stíny a Rozčarování pokud se nepletu :D. Kdo ví. Ale na Světlo a stíny... měla jsem dlouhý stav hyppe nálady *__* :D. Už aby tu byla druhá série.

Květen a červen - juchů zase jsem pohnula váhou a shodila skoro dalších 10 kg ale taky se mi zbláznily hormony a mozek. Jep... zakoukala jsem se v mém případě do kolegy v práci. S odstupem času se tomu teď už šklebím a říkám si, že jsem zase byla blbá jak tágo :DDD. Ale v té době jsem fakt zazářila... byla jsem zamilovaná až moc, ale nedopadlo to dobře. Navíc v tomhle období kolegyni nešťastnou náhodou umřela maminka, což má po tak dlouhé době ještě svou dohru. Takže jsem byla šťastná, když byl červen u konce a já ze zřetele ztratila jak objekt mé touhy, tak kolegyni kterou jsem už nedávala. Popravdě mě to všechno potrápilo. Navíc je mi sakra blbé jak moc jsem se snažila, ale teď už to nezměním. Nasrat no :D

Červenec a srpen, miluji letní prázdniny pokud jsou volné, prozářené sluncem s přiměřenou teplotou. Umm ano nějaké ty horké dny se našly, ale nebylo to tak hrozné. Začátek července jsem ještě prožila v družině, ale od poloviny července mi začala dovolená a taky jsem jela na dovolenou do Liberce za kamarádkou :3. Těšila jsem se^^. V hlavě jsem sice měla ještě kolegu, protože zakoukaná jsem byla dost těžce, ale je velmi vtipné, že z toho smutku mě vysekala má oblíbená filmová série Fast & Furious aneb Rychle a zběsile. V kinech se začal hrát aktuálně F&F9 díl na který jsme si počkaly o něco déle, protože covid ale zatraceně byla jsem na tom dvakrát :DD v angličtině i češtině :D. Řeknu to blbě ale zakoukala jsem se do Domova mladšího bratra Jakoba (John Cena) :DD. Což mi docela pomohlo a odválo depresivní myšlenky na můj stav Alone forever :D. Já vím, určitě se tu najde hodně lidí co řekne, že ta F&F sága už není co bývala. Souhlasím, ale poslední díl přestože byl hodně adrenalinový, tak se tam našel humor a ukázala minulost na rodinu Torettů, která se mi fakt líbila :3. 

No zbytek prázdnin už nebyl tak super, ale začnu tím že dovolenou v Liberci jsem si užila přestože cesta tam byla teda dost stresující. Naštěstí cesta domů proběhla dobře. Cestou do Liberce na trať kousek od Prahy spadly elektrické dráty a někdy po třech hodinách kdy mi ujel už objednaný autobus do Lbc, tak nás vyházely z vlaku v nějaké díře kde se nacházelo malé autobusové nádraží, které nám mělo pomoct dostat se do Prahy. Takže místo šesti hodin jsem cestovala nějakých devět až deset. Hladová, unavená a to nemluvím, že tam ještě slušně lilo přestože při mém příjezdu to trochu polevilo. Zapadly jsme do mekáče kde jsme se narvaly k prasknutí. Super večeře :DD. Nezapomenutelné prostě :D.


Po dovolené jsem zjistila, že místo chlapa se na mě nalepila mononukleóza, která mě fakt potrápila. Přechodila jsem jí v jejím infekčním stavu a vlastně jsem to zjistila díky doktorce ke konci srpna kdy jsem se měla vracet do práce. No část prázdnin totálně zabitá přestože jsem toužila jet ještě za Tami na její rodný kopec, což se mi naštěstí povedlo. Její mladší sestra mě naprosto nakazila Kimetsu no Yaiba a ještě mi ukázala Jujutsu Kaisen takže jsem měla o zábavu postaráno :D. I tak jsem se zamilovala do hashiry ohně Kyojura Rengoka :3. Dlouho mě žádné anime nedonutilo přečíst si celou mangu v angličtině, abych věděla jak to dopadne :D.

Září a říjen - peklo, práce, hnus, jaterní dieta a řešila se i moje pracovní situace, protože díky mononukleózy jsem měla zvětšenou játru a namoženou štítnou žlázu, která s tím bojovala. Byla jsem fakt dost unavená. Nemohla jsem pořádně jíst. A navíc když pracuji v rehabilitační části s dětmi, tak tam jsou takové, které jsou omezené hlavně fyzicky. Z čehož vyplývá, že s nimi více manipulujeme - krmení, přebalování, polohování atd. a já se neměla fyzicky moc namáhat. No díky těm otravným interakcím s vedením a kolegyní jsem se raději přemáhala přestože byla tam časová stopa kdy mě šetřily. Kolegyně se navážela do druhé kvůli jejím pozdějším příchodům, které jsem neřešila protože na druhou stranu tam byla potom déle, než my dvě dohromady. Takže mi pochopitelně bylo jedno na kolik chodí na své hodiny. Prostě otrava...


Říjen - musím tento měsíc zdůraznit, protože na jeho konci přesněji 30. října na Halloweenské párty jsem potkala kluka, který mi padl do oka. Přiznám se, že pár dnů kdy jsme měli podzimní prázdniny a já je trávila u Tami, tak se mi na tu akci přestalo chtít jít, ale vzhledem k tomu, že Tami a její sestra už chtěli jít, tak jsem se přemohla. Je fakt že v té době jsem se necítila moc ve své kůži, ačkoli 14 dní předtím jsem si sháněla oblečení na svůj kostým. No nechala jsem se nalíčit od šikulky, která to umí moc pěkně s make-upem a zazářila lol :D. O pár dnů později si mě našel na facebooku a požádal o přátelství. A o týden později ve stejném podniku kdy majitelé slavily společně narozeniny, tak jsme spolu byli a bylo nám spolu dobře. A od té doby spolu jsme i když jsme to ještě nepotvrdily :D. 

Listopad a prosinec, aneb na konci roku se mi fakt zadařilo ve stylu, že jsem tedy v práci byla a více nebyla. Docela mě zlobilo zdraví a stále si myslím, že imunitu jsem měla oslabenou i díky té mononukleózy. Jenže jsem za to taky nemohla, když se u mého bratra potvrdil pozitivní antigenní test a o pár dnů později PCRko, které bylo taky pozitivní. Doma jsem ztvrdla 14 dní. Takže s máti jsme stihly připravit dům na Vánoce a upéct cukroví, ale byla jsem v karanténě a nemohla se vidět s přítelem. Za celou tu dobu jsem zůstala negativní a covid dal pokoj. Takže možná ta moje imunita není tak marná. Jsem ráda, že letos ty dárky jsem sehnala celkem obstojně a nebylo to tak šílené jak minulý rok, když jsem měla totální ponorku a nevěděla, co komu dát. Nemůžu se nezeptat, co říkáte na Zaklínače a jeho druhou sérii? Síla, že? :DD. No nebudu spoilovat :D. Během tohohle období jsem si naprosto zamilovala seriál Arcane: League of Legends. Pro mě je to letos jeden z nejlepších seriálů co vyšel. Příběh, postavy a soundtrack prostě top :3.  Dokonalé dílo a těším se na druhou sezónu, která by měla přijít o něco dříve. Vývoj tohoto díla trval šest let a skutečně je to znát. Něco tak intenzivního jsem už dlouho neviděla, kresba a všechno to kolem toho. Podívala jsem se na to dvakrát, protože jsem si naprosto zamilovala některé charaktery a zajímá mě jak to půjde dál.

Prosinec - ještě jsem se Vám nezmínila, že potkávat se s tím s kolegou v práci je pro mě občas otrava, ale nikdy bych neřekla, že se na konci pracovních dnů chytnu s kolegyní aneb na dobrotu na žebrotu. Chtěla jsem jí fakt pomoct s problémovým žákem, ale vzhledem k tomu, že je to paní učitelka a je sebestředná až na půdu, tak mě tak demotivovala pracovně, že pasivita bude taková moje střední cesta. Nebudu vám to tu detailně popisovat aneb mám obavy jestli ta sova po nocích nebrouzdá po netu a s moji smůlou by na tohle narazila a poznala se v tom :D. By mě jeblo :D. Skoro mě donutila pomýšlet na to, že bych dala výpověď protože se mi s ní fakt špatně spolupracuje, ale vzhledem k tomu, že plánuji rekonstrukci mého budoucího hnízda, stěhování od rodičů tak to do června doklepu. Stejně není jisté jestli dostanu smlouvu na neurčito takže někdy od ledna a února budu rozesílat životopisy teď už po tří letech nabraných zkušenostech vím, že bych se mohla bez problému umístit v jiné škole. Ale ještě se vrátím k tomu špatnému dnu. Vím, že taky nejsem žádné sluníčko, ale už od rána mě iritovalo její vystupování. Ono je toho více to mi věřte. Jenže ten den byl ještě vánoční večírek a já měla své dny, do toho mě trochu trápil žaludek a následně z těch uhnaných nervů jsem si to pěkně odnesla. Těsně před vánoci mě skolila příšerná střevní chřipka. Po tom utrpení jsem byla o tři kila lehčí, což mě pobavilo ale skutečně si to nechci v dohledné době zopakovat takže se fakt budu muset vyhnout tomu stresu :D. Mission impossible to by ani Tom Cruise nevydýchal :D.

Ty vado je to nečekaně dlouhý, ale asi se vrátím k příjemnějšímu tématu. Abych to uvedla na pravou míru s přítelem jsem přes to náročné období tak moc nebyla jak bych si přála a stále je pro mě neuvěřitelné, že jsem někoho takového potkala. Nemůžu si na to zvyknout, ale díky němu se cítím jinak - spokojenější sama se sebou. Přestože v příštím roce chci shodit posledních snad deset kilo a už se tím tolik netrápit. Hlavně doufám, že od nového roku spolu budeme častěji a poznáme se lépe. Dnešní Silvestr prožijeme spolu s ostatními v našem oblíbeném lokále a víkend je jen náš. Celý vánoční čas jsme se neviděli, protože odjel za rodiči. Stihla jsem se s ním rozloučit těsně před odjezdem. Už se na něho vážně těším :3. 


Omlouvám se, že je to tak dlouhé a možná příšerně plné chyb, ale aspoň máte ucelený obrázek o tom jak se mi vlastně dařilo i nedařilo. Stále jsem tu slibovala nějaký ten update, ale až konec roku mě donutil s tím něco udělat a zaznamenat si věci na které nechci zapomenout. Docela se mi ulevilo. Určitě jsem nenapsala všechno, ale to hlavní ano. Mějte se a smějte se.


vaše Jane 


 

Komentáře

Oblíbené příspěvky